Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av kacka - 21 augusti 2009 16:25

Jaha, dagens äventyr. For iväg för att handla med 4 människor och 8 hunar inpackade i bilen. Handlandet gick bra, jag fick vad jag ville ha, allt frid och fröjd, jag betalade själv. prima. Ja, men så kommer man då till bilen, lägger in sakerna i bagaget. Men just då så slänger pappa bagageluckan i huvudet på mig! AJAJAJ! Jag blev så till mig att alla mina år som icke revoltare, oskyldig och utan någon som helst trotsålder, försvann. Puts väck! Jag svarade min far genom att dänga honom rätt i huvudet med handen. Ouch, där skämdes jag lite. Inte för att det var just min far som hade fått sig en släng i skallen utan för att jag faktiskt slängde till med handflatan mot en panna. Nu var det ju inte speciellt hårt såklart. Pappa muttrade lite och jag gned mig om huvudet resten av färden hem. Glömt var det med det. Jaja förövrigt ritade jag lite igår, så här kommen en liten bild.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du kunn tänka dig att söka till något som "IDOL" ?
 Har jag redan gjort
 Vågar inte..
 Fy nej va fånigt!
 Absolut!
 Nej men kanske nått annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards