Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av kacka - 2 augusti 2009 18:14

Haft en helt underbar dag! Jag vaknade någon gång vid Nio för att på något vis lyckas vara lite förberedd och inte åka iväg någonstans i pyamasen. Skulle ju till Alex idag :) Glad i hågen. Jag hann faktiskt med att vaka ordentligt, OCH äta frukost, vilket av mig rimligen kan te sig som en stor BEDRIFT.
Efter lite sjå var jag klar, med den nya linsen i ögat och allt. (hur många har lins på bara ett öga?..iaf... jag har bara haft det några dagar och har redan hunnit tappa bort min ensamma stackars lins 2 gånger)
Min morgon tedde sig normal, min dag tedde sig underbar :)
När jag väl kom hem till Alex (förlåt, presentation: Alexander = min pojkvän :P ) log jag väl det där extremt fåniga leendet som jag alltid ler, jag stör mig inte på det längre. När jag tänker efter... har jag slutat le på hela dagen? hehe
Jag har saknat honom och att bara få prata med honom gjorde mig såklart lycklig.
Inte nog med det fick jag en liten present :) undrar om jag erkligen är världens mest bortskämd människa? Fick en liten ros, rosen var gjord av polkagris hehe :) aldrig sett något sånt för men hitintills har jag inte vågat öppna den med åtanke på att förstöra den...
Dagen föreflöt fort och när jag kom hem igenblev det bekräftat. Jag ÄR världens mest bortskäma. Min mamma har köpt ett par vita dyra skor åt mig, och lite nya kläder som hon sa kunde behövas. Bara sådär, som om jag inte var nog så glad över att hon betalade 600 kr för en jacka jag ville ha igår på shock. (kul syn för den delen... när en kort, blyg tjej kliver in med färgglada byxor och sandaler o knappt något smink alls. Jag kunde känna hur blickarna följde mig och funderade länge över: vad ÄR det DÄR?)

Nej men, svaret på det hela är mycket enkelt. Jag kan inte vara annat än världens mest lyckligaste lottade att få ha så fina personer i sin närhet. Världens bästa mamma och världens bästa pojkvän.

Av kacka - 2 augusti 2009 00:00

Viktiga frågor

Av kacka - 2 augusti 2009 00:00

Dikter

Av kacka - 2 augusti 2009 00:00

Citat

Av kacka - 2 augusti 2009 00:00

Vi börjar väl här.  Min tanke är att här ska komma en he del text. Jag ska skriva om allt jag kan komma mig för, få skiva av mig, hoppas någon kan finna värde i detta. Jag är ny men jag vänjer mig väl fort :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du kunn tänka dig att söka till något som "IDOL" ?
 Har jag redan gjort
 Vågar inte..
 Fy nej va fånigt!
 Absolut!
 Nej men kanske nått annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards