Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Rubrik saknas

Av kacka - 9 september 2009 22:12

Jaha, Idag var det ett sådant här litet föräldramöte idag då. Jo jag tackar... Min "käre" far följde med mig då, mot sin vilja såklart, fotboll hemma på tv (just en sådan här sak som fått mig att ogilla att titta på en intressant sport) men i god vilja trodde han att den började 21:00, matchen då. Men när vi väl var på föräldramötet (konstigt NOG) var lärarna tvungna att ursäkta ett möte såhär mitt i fotbollen (bara jag som tycker det e knasigt?). I vilket fall sa jag till pappa: jag sa ju att det började klockan 8.. han: VA! Fy "#@£$€£$€
Ja lite sådär tysta svärningar för sig själv. Han suckade och stönade och stampade med fötterna, och med tanke på att vi pratade om mötet efteråt, så lyssnade han inte ett jota. Så fort det blev en paus ringde han farmor och frågade om matchen var slut, (detta medans alla andra föräldrar gick runt och kollade på sina barns arbeten som hängde fint uppradade på väggarna). Nåja tänkte jag, det var inget nytt. Men det är ju kul att man kan brinna så mycket för en sport att det är viktigare än ens barn. Han sa att han hade hört när dom berättade av arbetena, men av någon anledning trodde han inte jag hade gjort nått... nehe?
Suck jaja... vad som gör mig glad iaf. det är att idol har börjat igen :) Nu låter jag VÄLDIGT mycket som en tv narkomerande tonårs tjej, men se där har ni fel. Jag ser väldigt sällan på tv, och gör jag det är det då hundprataren eller idol! Idol, för min del, är ju bara så väldigt roligt att titta på. Där kommer människor som gör sig till, skämmer ut sig (om man nu ska vara ärlig.. skade glädje e kul i viss mån att den är självbevållad) och människor som blir överlyckliga!!
Nu skulle jag vilja tro att det är deras leenden som gör mig glad, och det är det väl delvis, men den riktiga sanningen är nog att jag själv skulle vilja uppleva det. Jag sitter där i soffan och kan känna suget ända ner i magen när det kommer fram ett nervvrak som när den tar ton, får hela rummet man sitter i att försvinna. Så underbart det är! Känslan av att sjunga är ju helt obeskrivlig, den där lyckan som bara strömmar ut. Falskt eller rent, det är kul! Det är så otroligt hur kul det är ! :) haha å vad jag önskar att jag kunde sjunga som en del kan där. (får man ett possetivt gensvar blir det lite extra roligt) nå.. vad är en bal på slottet :) just nu e ju halsen fortfarande gröt så kan inte sjunga ordentligt heller. Nå..jaja.. de var allt :) tack o hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kacka - 19 september 2009 19:23

Idag tänkte jag bjuda på lite bilder jag klippt ihop i Photo shop :) Den 3:e e min favorit                                                               ...

Av kacka - 18 september 2009 17:47

Efter ganska (kan jag känna) jobbig vecka kom jag fram till att denna dagen började väldigt bra. Eller jag var på ett väldigt bra humör. Autmosvären var perfekt, kall, solig och mysig och jag kände mig hemma i mig själv och börjar nu trivas riktigt b...

Av kacka - 12 september 2009 09:41

Jaja, man har ju varit i farten och ritat en massa! Ritade bland annat av vår studieväg ledare men hans kolega snodde den...Så här kommer andra jag blev nöjd me :)          ...

Av kacka - 7 september 2009 22:05

hemma efter en häktisk helg då! Har varit på hundutställning igen:) Iaf. började med en någorlunda försening, men till slut kom vi iväg med husvagn och allt, dino och jag inträngda i baksätet med massa pryttlar. Jag ägnade 6 timmars bilfärd åt att lä...

Av kacka - 2 september 2009 18:22

Presentation

Omröstning

Skulle du kunn tänka dig att söka till något som "IDOL" ?
 Har jag redan gjort
 Vågar inte..
 Fy nej va fånigt!
 Absolut!
 Nej men kanske nått annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards