Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av kacka - 9 augusti 2009 11:47

Söndag: *gäspar stort* Som vanligt slocknade jag nästan på dirrekten bara jag sätter min ända i baksätet på en bil. Vi tog oss ända till mitten av FYN där vi stannade över vid en bensinmack.
Klockan var kanske 3:45 när vi till slut somnade i kanske 2 timmar och sedan bestämde oss för att kör vidare.
Jag höll mig måttligt vaken efter det (tror jag...) och emellanåt plågade jag mina medpassagerare, spec. Dino med mitt gitarrspelade och sjungande. Efter många om och men hamnade vi på västra sidan av Jylland på en camping med ... KOR! Thats right, kor och hästar blev våra närmaste grannar, förutom de 1000-tals nyckelpigor som bosatte sig i vårat tält.
JaJa, havet syntes iaf... på andra sidan hagen... Med detta somnade vi snart utmattade. 


Bilden: bensinmackens reklam höll på att skrämma livet ur mig

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du kunn tänka dig att söka till något som "IDOL" ?
 Har jag redan gjort
 Vågar inte..
 Fy nej va fånigt!
 Absolut!
 Nej men kanske nått annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards